چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
فرهنگ‌سرای اخلاق کلیپ معرفی چهار کتاب در حوزه کسب و کار را تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سال جهش تولید و به منظور کمک به توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی، فرهنگ‌سرای اخلاق کلیپ معرفی چهار کتاب در حوزه کسب و کار را تولید و منتشر کرد. 

نویسنده این مجموعه چهارجلدی، جفری گیتومر است که در زمینه فروش و وفاداری مشتری و توسعه شخصی به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند. این مجموعه شامل کتاب‌های طلایی، سیاه، سبز و قرمز است و در ایران توسط فرخ بافنده ترجمه شده است.

نویسنده در کتاب طلایی به سین جیم‌های فروش و به پرسش‌هایی که هر فروشنده‌ای با آن مواجه می‌شود جواب‌های راهگشا و کاربردی می‌دهد و در کتاب سیاه، شیوه آشنا شدن با آدم‌های جدید و بانفوذ و برقراری رابطه‌های تازه با مخاطبان را آموزش می‌دهد. در کتاب سبز به هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها می‌پردازد و در کتاب قرمز هم آموزش می‌دهد که چگونه جنس بفروشید در عین حالی که مشتریان از خرید لذت ببرند.

کتاب‌های چهارگانه جفری گیتومر توسط علیرضا احدی پژوهشگر و کارشناس کسب و کارهای کوچک و خانگی معرفی شده است و برای مشاهده این کلیپ‌ها می‌توانید به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی @ Akhlagh.farhangsara مراجعه کنید. 

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

نظر شما