پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کلیپ بیانات رهبری با عنوان «قدرت‌نمایی بزرگ» به منظور گرامیداشت نقش‌آفرینی بسیجیان کشور و ضرورت وجود نیروهای بسیج با حضور مردم در فضای مجازی منتشر شد.
کلیپ «قدرت‌نمایی بزرگ» با بیانات رهبری منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کلیپ با هدف گرامیداشت نقش‌آفرینی بسیجیان کشور و ضرورت وجود نیروهای بسیج با حضور مردم نیرومند برای حل مشکلات و رویارویی با بحران‌ها و آسیب‌ها با بیانات رهبری با همکاری کانون رسانه فرهنگسرای گلستان تولید شده است.

فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج پس از رویداد سیزده آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تاریخ ۵ آذرسال ۱۳۵۸صادر شد. مقام معظم رهبری این قدرت‌نمایی بزرگ در مقابل تهدید آمریکا را مهم می‌داند چرا‌که اگر امام (ره) از آن تهدید می‌ترسید و جا می‌زد یا احتمال می‌داد دشمن بتواند به ما ضربه بزند حرکت عظیم تشکیل بسیج شکل نمی‌گرفت و معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا می‌رسید.

مقام رهبری همواره در بیاناتشان به قدر و منزلت، فداکاری نیروهای بسیج در حفظ میهن اسلامی، حل مشکلات، حضور در صحنه های مختلف تاکید دارند و تشکیل بسیج را در تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت ها مهم می‌دانند.

دسترسی به کلیپ بیانات رهبری با موضوع نقش و منزلت بسیج با نشانی https://www.aparat.com/v/Btolu  برای مخاطبان فراهم شده است.
نظر شما