شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 صورت گرفت
به مناسبت هفته بسیج مجموعه بیانات رهبری در قالب 12 کلیپ و ویدئو کلیپ از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در فضای مجازی منتشر شد.

انتشار 12 کلیپ از بیانات رهبری در باره بسیجبه مناسبت هفته بسیج مجموعه بیانات رهبری در قالب 12 کلیپ و ویدئو کلیپ از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) کتابخانه ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 هم چنین همزمان با هفته بسیج 5 استوری و 13 محصول دیگر در قالب پوستر، اسلاید، تصویرسازی همراه با صوت، تولید و در فضای مجازی منتشر کردند.

بسیج نیروی کارآمد، ستارگان پرفروغ ، معرفی کتاب و تقریظ رهبری، مدرسه عشق، کلام رهبری، یاوران مهدی، بسیجی یعنی علی(ع)، اهداف عالی، امید و رهبری، بسیج همیشه در صحنه، پیام رهبری، ایمان و اخلاص، به سبک شهدا، نسلی از سلیمانی ها، بسیح پیشرو در خدمت، نماد ایستادگی، نمایش قدرت عمومی، بسیچ در کلام خورشید، وصیت نامه شهدا، بسیج مردان میدان نبرد، بسیج برکت انقلاب، بسیج و ایثار، شاخه طوبی، از جمله عناوین این محصولات فرهنگی است که با مجموعه ای از تصاویر، نمادها و پیام های مرتبط با بسیج و فرهنگ بسیجی همراه با موسیقی حماسی ارایه شده است.

این محصولات ویژه هفته بسیح تولید و در شبکه های اجتماعی و هم چنین در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی farhangsara_khatam ، صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ امام علی (ع) به نشانی kh_farhang_emamali و وب سایت آپارات به نشانی https://b2n.ir/697448 قابل مشاهده است.

نظر شما