پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۱۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18به مناسبت روز نیروی دریایی منتشر کرد
به مناسبت روز نیروی دریایی و سالروز عملیات قهرمانانه مروارید در آب های نیلگون خلیج فارس مجموعه محصولات مجازی دریادلان از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تولید و منتشرشد.

روایت حماسه شهدای نیروی دریایی در مجموعه مجازی دریادلانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، هفتم آذرماه سالروز عملیات ظفرمندانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی درسال 1359 و در دوران دفاع مقدس که منجر به وارد آمدن ضربات سختی به رژیم بعثی عراق شد، در تقویم ملی به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده است و به همین مناسب محصولاتی در قالب کلیپ و پوستر از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تولید و درفضای مجازی منتشر شد.

این محصولات که به روایت ایثار و رزم آفرینی شهدای نیروی دریایی می پردازد توسط کتابخانه شهدای محله بهداشت، کتابخانه استاد حکیمی و خانه فرهنگ امام علی(ع) تولید شده است.

سفید پوشان دریا، از موج تا اوج و راز مرواید از دیگر محصولات چند رسانه ای مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 است و این محصولات در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی farhangsara_khatam و صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ امام علی (ع) به نشانی kh_farhang_emamali قابل مشاهده است.

نظر شما