پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۱۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
مجموعه پادکست‌های «نفحات» در ۳۰ شماره با سخنان برگزیده بزرگان و عالمان دینی، فرهنگی، علمی به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجموعه پادکست‌های «نفحات» در ۳۰ شماره با سخنان برگزیده بزرگان و عالمان دینی، فرهنگی، علمی به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان تولید و در فضای مجازی منتشر شد. «نفحات» با موضوعات اخلاقی، اجتماعی، روابط اجتماعی و فردی، خانواده، خصایل مثبت انسانی، راه‌های دوری از خصلت‌های بد فردی و بررسی پیامدهای فردی و اجتماعی آن با بررسی و انتخاب بخش‌های جامع، کلیدی و کاربردی سخنرانی‌ها در قالب پادکست‌های ۳۰ ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای برای بهره‌گیری مخاطبان تولید شد.

سخنرانی بزرگانی مانند آیت‌الله مجتهدی تهرانی، آیت‌الله ناصری، استاد الهی قمشه‌ای و آیت‌الله فاطمی نیا بخشی از منابع پادکست‌های تولید شده است. تعمق در سخنان بزرگان و عالمان، بهره‌گیری از این سخنان در زندگی فردی و اجتماعی، رویارویی با مشکلات، کسب مهارت‌های زندگی، سلامت روان، ارتقای فرهنگ مطالعه و آگاهی از اهداف تولید این محصول فرهنگی و انتشار آن در فضای مجازی برای مخاطبان بود. 

پادکست‌های «نفحات» از طریق نشانی https://www.aparat.com/ketabkhanegolestan     برای مخاطبان قابل دسترسی است. 

نظر شما