جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
«دنیای زیبای من»محصول جدید گروه هنری خورشید تهران با فرمت متافورم در حال آماده سازی برای پخش است.
روایت کرونایی گروه خورشید تهران در«دنیای زیبای من»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، متافورم ویدئویی است که به شکل فرم و بدون کلام اجرا شده و روی یک موسیقی با زمان بالای پنج دقیقه (زمان استاندارد برای کلیپ ها)تدوین می شود.

این متافرم امپرسیونیستی سینمایی  با استفاده از موسیقی آداجیو اثر توماسو آلبینونی ساخته شده و اکنون حدود یک ماه و نیم است که مرحله تدوین و جلوه های ویژه آن در حال انجام است و از پیشرفته ترین تکنیکهای جلوه های ویژه برای آماده سازی بهره می برد.

گروه هنری خورشید تهران در ساخت «دنیای زیبای من»دست به نوآوریهایی در زمینه روایت،فیلمبرداری،تدوین و عکاسی زده است تا بتواند به بهترین شکل روایت خود را از پاندمی جهانی کرونا روایت کند.

تعداد زیادی از هنرمندان برجسته سینما و تئاتر ایران برای نمایش آسیب‌های اجتماعی دوران شیوع کرونا،همدلانه برای تولید و پخش این اثر با هم همکاری کرده اند که قرار است در سایت تیوال به شکل اختصاصی رونمایی شود.

با اینکه تاکنون فقط چند عکس از این پروژه در صفحه اینستاگرام کارگردانان منتشر شده است اما با توجه به حال و هوای متفاوت این عکسها تاکنون دعوتهای متعددی از طرف دانشگاههای سینمایی بین المللی و بعضی از جشنواره های مطرح برای نمایش این اثر صورت گرفته است.

بازیگران «دنیای زیبای من»عبارتند از: بازیگران: شهره سلطانی ،اکرم محمدی، عادل بزدوده،ایلیا کیوان، الهام قره خانی، مهرتاش مهدوی،لیلا اسبقی، مریم سادات رضوی، امیرعلی محمدی، علی ظهوری راد،مهربانو یونسی، علی میرزایی، امیرمانی شاهرخی، تانیا جلیل پور،گلبرگ محمدی، درسا چایچی، عرشیا فرشخواهی، بنیامین قنبری، ارمینا علی خانی،سپیده رضاییان، عطیه عابدی، ریحانه عابدی.
نظر شما