جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
به منظور تقدیر از کادر درمانی بیمارستان‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا،دلنوشته‌ها، نقاشی‌ها و دست سازه‌های هنری شهروندان منطقه ۱۴ به کادر درمانی یکی از بیمارستان‌های تهران اهدا می‌شود.
قدردانی از کادر درمان بیمارستانها در روز پرستاربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، الهه توکلیان رییس خانه فرهنگ شهید اندرزگو و مسئول اجرایی برنامه «قدردانیم» در منطقه ۱۴ گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، به منظور تکریم از زحمات کادر درمانی در ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی، در قالب برنامه «قدردانیم»،دلنوشته‌ها،نقاشی‌ها و دست سازه‌های هنری شهروندان منطقه ۱۴ پس از بسته‌بندی به کادر درمانی یکی از بیمارستان‌های تهران اهدا می‌شود.

به گفته توکلیان، پس از فراخوان برنامه در فضای مجازی و کانال‌های ارتباطی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ با شهروندان، تاکنون ٣٥ اثر نقاشی از طرف کودکان و ١٥ دلنوشته از طرف نوجوانان و جوانان به دبیرخانه برنامه واصل شده و سایر نهادها و ادارات منطقه‌ای نیز از جمله حوزه‌های علمیه، خیریه‌ها،گروه‌های جهادی، اعضای جلسات خانگی، پایگاه‌های بسیج نیز برای تکریم کادر درمانی بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی از عموم شهروندان دارالمومنین طهران جهت شرکت در برنامه «قدردانیم» تقاضا کرد تا ١٥ آذر ماه سال جاری ،آثار ادبی و هنری و دست سازه‌های خود را برای سپاس از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها از طریق شماره ٠٩٢١٦٥٤٥٧٨٤ به دبیرخانه برنامه ارسال دارند.

دبیرخانه برنامه  «قدردانیم» در منطقه ۱۴ در خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه، میدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو واقع است.
مطالب مرتبط
نظر شما