پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۳۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
فرهنگ‌سرای خانواده با بهره‌گیری از سخنان کارشناسان مطرح در برنامه «نورِديده» به ارائه نکات مفید در زمینه اصول مهارت تربیت فرزند می‌پردازد.
آشنایی با اصول مهارت تربیت فرزند در برنامه «نورِديده»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این برنامه در قالب پادکست، فتوکلیپ، پوستر مجازی با بهره‌گیری از سخنان و نظرات ارزشمند غلامعلی افروز، سیما فردوسی، مجید ابهری و دیگر کارشناسان مطرح در حوزه روانشناسی خانواده به منظور گسترش آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده برگزار می‌شود.

رعایت نکات حساس در تربیت فرزند نقش حیاتی در رشد و شکوفایی آن‌ها دارد و نحوه رفتار والدین در کودکی، اساس شکل گیری شخصیت فرزندان در آینده است، عوامل فرهنگی-اجتماعی، میزان تحصیلات و خصوصیات شخصیتی والدین، سطح رشدی کودک و توانایی‌های شناختی او و... از عوامل موثر در سبک تربیتی والدین است.

قالب‌های رفتاری و اصول فکری فرزندان براساس نحوه تربیت والدین شکل می‌گیرد و آنها را در مسیر موفقیت و رسیدن به آینده‌ای درخشان یاری می رساند.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه یاد شده می‌توانند روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به صفحه مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ مراجعه کنند.

نظر شما