جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۳۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
انتشارات ارجمند، کتاب «چه باید کرد؟» نوشته شلدون باخ را با ترجمه آناهیتا گنجوی روانه بازار کتاب کرد.کتاب «چه باید کرد؟» نوشته شلدون باخ با ترجمه آناهیتا گنجوی روانه بازار کتاب شد.
کتاب «چه باید کرد؟» منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،این کتاب که شامل پرسش‌های متداول دانشجویان روانکاوی و روان‌درمانی است، با زبانی ساده و گرمایی خاص در مورد مشکلات بی‌شماری که درمانگران جوان با آنها روبه‌رو هستند صحبت می‌کند، از شرایط اتاق درمان گرفته تا دریافت هزینه و دست‌وپنجه نرم کردن با انتقال / انتقال متقابل خودآزار- دگرآزارانه. شلدون باخ به‌عنوان یک روانکاو IPA کهنه‌کار و استادی مجرب این اثر را از دل سوالات شاگردان خود طی سال‌های متمادی پیرامون «چه باید کرد» ها در فضای روان‌درمانی پدید آورده است.

این کتاب تلاشی در راه خلاصه کردن دیدگاه‌های افراد متفاوت نیست، بلکه به تعدادی سوال کاربردی می‌پردازد که دانشجویان روانکاوی و درمانگران این حیطه بسیار با آنها مواجه می‌شوند. سوالات موجود در بخش‌های مختلف کتاب طیف متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهند، از جمله: نحوه انتخاب روانکاو خود، انجام دادن مصاحبه اولیه، گوش دادن به بیمار، صحبت کردن در مورد انتقال و کنار آمدن با انواع آن، فکر کردن به فرایند تحلیلی و داشتن دیدگاهی کل‌نگرانه.

این کتاب ۱۰۴ صفحه‌ای با قیمت ۲۳ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند قابل دسترسی است.
نظر شما