پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
به مناسبت سالروز میلاد حضرت مسیح(ع)، مسابقه «پیامبر صلح و مهربانی» به همت خانه فرهنگ فرزانگان منطقه ۸ در فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ فرزانگان منطقه ۸ مسابقه «پیامبر صلح و مهربانی» را با هدف گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و نیز ترویج فرهنگ مطالعه ادیان و متون دینی برای شناخت و آگاهی و دوری از شبهات برگزار می‌کند. 

علاقه‌مندان می‌توانند با پاسخ به هشت سؤال چهارگزینه‌ای این مسابقه و ارسال یک عدد هشت رقمی به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۸۳۷۸ در این مسابقه شرکت کنند. مهلت شرکت در مسابقه تا ۳۰ آذرماه است و در پایان به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد. 

حضرت عیسی بن مریم(ع) پیامبر بزرگ الهی و اولوالعزم روز ۲۵ دسامبر سال اول میلادی، ۶۲۲ سال قبل از هجرت پیامبر بزرگ اسلام(ص) در بیت لحم واقع در سرزمین فلسطین به دنیا آمد. مسیح(ع) از ۳۰ سالگی به نبوت برگزیده شد و سرانجام مورد تهدید بزرگان یهود قرار گرفت. آنها تصمیم به قتل وی گرفتند. چون سران یهودی از اینکه مردم به سوی عیسی(ع) می‌رفتند احساس نگرانی داشتند و آگاه بودند اگر او را آزاد بگذارند همه مردم به او ایمان می‌آورند. نام حضرت عیسی(ع) در ۱۳ سوره قرآن، ۴۵ بار تکرار شده است.

خانه فرهنگ فرزانگان از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ است و در نارمک، انتهای خیابان گلستان، جنب بوستان تسلیحات، کوچه شهید گلستانی واقع شده است. شماره تلفن ۷۷۸۳۵۴۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود و تصویر سؤالات مسابقه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

نظر شما