چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۵۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با دعوت از عموم مردم و چهره‌های شاخص، در پویش مجازی کتاب‌خوانی 20 و 20 شرکت کردند.
استقبال گستره هنرمندان و چهره‌ها از «پویش مجازی 20 و 20» در منطقه 5به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر،  مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 همزمان با برگزاری پویش کتابخوانی 20 و 20 از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (هر شب ساعت 20، 20 دقیقه مطالعه) و همسو با دیگر مناطق و مراکز فرهنگی، با دعوت از عموم مردم و چهره های شاخص، با شعار محوری «فردا برای خواندن دیر است»، در سطح گسترده‌ای در این پویش شرکت کردند.

با ارسال فراخوان پویش در قالب پوستر در بستر شبکه‌های اجتماعی در اختیار مراکز این منطقه، عموم علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی با ارسال عکس و مشخصات خود به این پویش فرهنگی پیوستند که در این میان چهره های هنری، علمی، فرهنگی و ... کشور نیز از این پویش استقبال کرده و با ارسال عکس و ویدیو عموم مردم را به شرکت در این پویش دعوت کردند.

از جمله این چهره‌ها می‌توان به: لوریس چکناواریان (آهنگسار و رهبر ارکستر)، وارتان ساهاکیان (هنرمند و موسیقی‌دان)، هومن حاجی عبدالهی (بازیگر)، چنگیز حبیبیان (خواننده)، دکتر عبدالرضا امیراحمدی (مجری و نویسنده)، مهران رجبی (بازیگر)، سیدکاظم احمدزاده (مجری و تهیه کننده)، صلاح الدین علامه زاده (چهره ماندگار هنر سنتی کشور)، آرش میراحمدی (بازیگر)، تیمور کوشکی (گوینده و دوبلور)، محسن محسنی نسب (کارگردان و نویسنده)، دکتر حمید کاکاسلطانی (کارگردان، بازیگر و منتقد)، سیدرضا رضوی (موزیسین و آهنگساز)، حجه الاسلام مهدی شاهرخ اصفهانی (فعال دینی و فرهنگی)، دکتر سیدمحمدرضا هاشمیان (فوق تخصص مراقبت های ویژه و استاد دانشگاه)، دکتر حمیدرضا علیزاده (فوق تخصصی جراحی پلاستیک و استاد دانشگاه)، سعید رحمتی (هنرمند) و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای مشاهده عکس و فیلم شرکت کنندگان در این پویش می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی@ferdos.farhangsaraa مراجعه کنند.


نظر شما