سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
چهار باشگاه کتابخوانی و دو تسهیلگر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان تقدیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی مراسمی مهرماه سال ۱۳۹۹ با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان تهران و معاون فرماندار و جمعی از صاحب‌نظران برگزار شد.

عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: در این طرح، هیئت‌داوران جام باشگاه‌های کتابخوانی شهر تهران از میان باشگاه‌های فعال کتابخوانی با بررسی مستندات و فعالیت‌های باشگاه‌های نامزد، باشگاه‌های برگزیده و تسهیلگران برتر را معرفی کرد که از میان ۲۱ اثر برگزیده هیئت‌داوران، چهار باشگاه کتابخوانی و همچنین دو تسهیلگر برتر از کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزیده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش باشگاه‌های برگزیده و شایسته تقدیر: 
باشگاه انارمک (کتابخانه فرزانگان/ تسهیلگر: جمشید فتاحی)، باشگاه شقایق خندان (کتابخانه شقایق/ تسهیلگر: علی علی محمدی) و باشگاه گلستان (کتابخانه دکتر شهیدی/ تسهیلگر: مریم رحیمی) از کتابخانه‌های منطقه ۸ و باشگاه پرواز (کتابخانه پرواز/ تسهیلگر: رقیه ضیاپور) از کتابخانه پرواز منطقه ۲.

بخش تسهیلگران برتر و شایسته تقدیر: 
علی علی محمدی و جمشید فتاحی از تسهیلگران برتر باشگاه‌های شقایق خندان و انارمک از کتابخانه‌های منطقه ۸، انتخاب و تقدیر شدند.

در پایان با حضور معاون فرمانداری تهران از مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری به خاطر همکاری در برگزاری این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با اهدای لوح سپاس و تندیس جام، قدردانی شد.
نظر شما