پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
نسخه‌ای از تابلوی نگارگری «مسیر ظهور» توسط فرزندان شهدا به فرزندان شهید فخری‌زاده اهدا شد.
تابلوی «مسیر ظهور» به فرزندان شهید فخری‌زاده تقدیم شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رضا بدالسماء از اساتید نگارگری اخیراً تابلویی زیبا از شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده خلق کرده و آن را «مسیر ظهور» نامیده است.
یک نسخه چاپی (ادیشن) از این تابلو توسط فرزندان شهدا به فرزندان شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان تقدیم شد.

تابلوی «مسیر ظهور» به فرزندان شهید فخری‌زاده تقدیم شد از سمت راست فرزند شهید همدانی، فرزند شهید نامجو، فرزند شهید همت، فرزند شهید دستواره و فرزندان شهید فخری‌زاده

 محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان روز ۷ آذر در منطقه آبسرد دماوند ترور شد و به شهادت رسید. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی جناب آقای محسن فخری‌زاده، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت و همچنین لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این شهید تأکید کردند.

تارنمای شهید فخری‌زاده به نشانی www.shahidfakhrizadeh.com در راستای ارائه عمومی تولیدات حوزه هنری با موضوع شهادت شهید محسن فخری‌زاده، شهید پیشرفت، راه‌اندازی شده است. در این پایگاه، پوسترها، اشعار و دیگر تولیدات حوزه هنری با کیفیت اصلی برای استفاده عموم بارگذاری می‌شود.

هنرمندان می‌توانند آثار خود را در حوزه‌های متن (داستان، خاطره و روایت)، پوستر و عکس، فیلم و کلیپ، صوت و پادکست برای انتشار در این پایگاه با ورود به بخش «ارسال آثار مرتبط با دانشمند شهید محسن فخری‌زاده» بارگذاری کنند.
نظر شما