جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
پردیس تئاتر تهران از روز ۲۲ آذر ماه به مدت چهار روز میزبان بیست و پنجمین جشنواره تئاتر تهران است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پردیس تئاتر تهران از روز ۲۲ آذر ماه به مدت چهار روز میزبان بیست و پنجمین جشنواره تئاتر تهران است. در این جشنواره ۱۲ نمایش پذیرفته شده از کلیه مناطق تهران به صورت بر خط اجرا می‌شوند و در معرض داوری قرار می‌گیرند.

نمایش‌های «ماشین نشین ها» به نویسندگی و کارگردانی علی خودسیانی، «آتش‌نشان‌ها» به نویسندگی و کارگردانی رسول حق‌شناس، «پرواز c130» به نویسندگی و کارگردانی مهدی پازوکی، «آتش دل» به نویسندگی و کارگردانی باقر صمدی، «قلاده برای سگ مرده» به نویسندگی و کارگردانی محمد چرمشیر و رضا همتی، «عروسی بانو گشسب» به نویسندگی و کارگردانی اردشیر صالح پور و سمیه آباده، «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان و کیمیا امینی، «سال‌های بی من» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم رهگذر و سحر فرامرزی راد، «امیر ارسلان نامدار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صفارنژاد و امیرعلی بدلی، «سیاریحون» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی و پژمان کاشفی، «ناگهان زود» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالح یار و محمد احمدی، «بهرام چوبینه» به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی نمایش‌های ارائه‌شده در این جشنواره است.

داوری نهایی این جشنواره با حضور داورانی چون شبنم قلی خانی، مهران امام بخش و محمد امیر یاراحمدی در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود.
نظر شما