پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۷۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
فرهنگ‌سرای خانواده در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، فتوکلیپ «جان‌های شیفته» را تولید و منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، فتوکلیپ «جان‌های شیفته» را تولید و منتشر می‌کند. در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، کادر درمان و مخصوصاً پرستاران در صف مقدم خدمات‌رسانی به مبتلایان بودند. به همین منظور برای پاسداشت یاد و خاطره از خودگذشتگی و فداکاری شهدای سلامت این کلیپ تولید شده است. 

همچنین کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده با مشارکت کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی خراسان جنوبی (بیرجند) و موسسه مردم‌نهاد پویندگان مهر آفتاب بیرجند به منظور مشارکت نوجوانان و خانواده‌ها در برنامه‌های فرهنگی و دینی، ویدئوکلیپ «هلهله ستاره‌ها» با شعرخوانی آیینی محمدفاضل فروتنی برگرفته از شعر نغمه مستشار نظامی را منتشر می‌کند.

برنامه «چاره تویی...» با مشارکت اداره امور کتابخانه‌های شهرستان صحنه به انتشار کاریکاتور با موضوع مقابله با کرونا به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا و ترویج فرهنگ استفاده از ماسک به هنرمندی علی نیازی هنرمند اهل استان کرمانشاه اختصاص دارد.

انتشار پیام‌های کوتاه تشکر و قدردانی مدرسان و فراگیران فرهنگ‌سرای خانواده از زحمات پرستاران که در زمان شیوع کرونا فداکاری زیادی از خود نشان دادند در قالب فتوکلیپ «سخن دوست» و استوری «نوای دل» از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به صفحات مجازی فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade و Ketabkhanekhanevade مراجعه کنند.
نظر شما