جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴
به مناسبت فرا رسیدن یلدا، فرهنگ‌سرای اخلاق بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند روستای ابراهیم‌آباد واقع در جنوب پایتخت اهدا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت فرا رسیدن یلدا، فرهنگ‌سرای اخلاق روز شنبه ۲۹ آذرماه ۴۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند روستای ابراهیم‌آباد واقع در ۴۰ کیلومتری جنوب پایتخت اهدا می‌کند.

ارزش هر بسته معیشتی که توسط نیکوکاران تأمین شده است، ۷ میلیون ریال برآورده شده و شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای، بیسکویت، نخودچی و کشمش، قند، رشته آش و تعدادی ماسک بهداشتی است.

بسته‌های کمک معیشتی یلدا که مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع می‌کند، بیست و دومین اجرای فعالیت‌های جهادی و کمک‌های مؤمنانه است که از تیرماه سال جاری برای خانواده‌های بی‌بضاعت منطقه ۱۴ و نیازمندان روستاهای جنوب پایتخت به انجام می‌رسد.

با پیگیری‌های مسئولان و کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و همت و مشارکت نیکوکاران، تا کنون علاوه بر توزیع کمک‌های معیشتی، اقداماتی مانند تأمین هزینه‌های درمانی و عمل جراحی بیماران بی‌بضاعت، اهدای جهیزیه به خانواده نوعروس، اهدای وسایل گرمایشی، اهدای لوازم منزل، پرداخت رهن و اجاره منزل نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا نیز انجام شده است.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

نظر شما