چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس مجازی، فیلم سینمایی «سونامی» ساخته میلاد صدرعاملی را معرفی می‌کند.
معرفی فیلم «سونامی» در سکانس مجازی فردوس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،فرهنگ‌سرای فردوس در ادامه برگزاری برنامه‌های مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، برنامه «سکانس مجازی» با معرفی فیلم سینمایی «سونامی» توسط افشین فکوری کارشناس سینما و دبیر کانون یک فیلم و یک تجربه را برگزار می‌کند.

«سونامی» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1396 است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. سونامی روایتگر پستی و بلندی و چالش های زندگی ورزشکاران است. در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سه نفر از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشتند. این فرصتی است که «خسروی»، سرمربی قدیمی و کهنه کار، بعد از سال ها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند. دشوارترین انتخاب او اما بین «بهداد مقیمی»، نفر اول دنیا و تنها بازمانده تیم «مرتضی نژادی»، شاگرد قدیمی اش است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، علیرضا استادی، امیرمهدی ژوله , محمدرضا غفاری.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa برنامه سکانس مجازی را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.



نظر شما