شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری برگزار شد
همزمان با روز پرستار، فرهنگ‌سرای خاوران با مشارکت بیمارستان ساسان ویژه‌برنامه «قدردانیم» را با تجلیل از پرستاران و خانواده شهید مدافع سلامت دکتر موسی فتح‌آبادی برگزار کرد.
تجلیل از پرستاران بیمارستان ساسان در برنامه «قدردانیم»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز پرستار، فرهنگ‌سرای خاوران با مشارکت بیمارستان ساسان ویژه‌برنامه «قدردانیم» را یکشنبه ۳۰ آذرماه با تجلیل از پرستاران و خانواده شهید مدافع سلامت دکتر موسی فتح‌آبادی برگزار کرد.

در این برنامه که در سالن اجتماعات بیمارستان ساسان برگزار شد، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا توکلی رییس بیمارستان ساسان، پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت و جمعی از مدیران و چهره‌های فرهنگی حضور داشتند. 

علیرضا توکلی رییس بیمارستان ساسان در این برنامه با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار عنوان کرد: در مدت شیوع ویروس کرونا، همکارانمان با جان و دل مشغول کار هستند و همکاران پزشک، پرستار، بهیار و... همواره در معرض خطر بوده‌اند. در همین مدت، یکی از بهترین نیروهایمان آقای دکتر فتح‌آبادی را که از رزمندگان دفاع مقدس هم بودند، از دست دادیم و ایشان به شهدای مدافع سلامت پیوستند. امروز بهانه‌ای است که از همکاران پرتلاشمان تشکر کنیم و امیدواریم نتایج این تلاش‌ها را در دنیا و عقبی ببینند. 

سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سخنران دیگر این مراسم بود که بیان کرد: انسان برای قرار گرفتن در مسیر رشد و کمال، با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو است و یکی از ارزش‌های مشترک بین همه انسان‌ها، پیدا کردن توفیق خدمت به دیگران است، چون خدمت کردن با فطرت انسان عجین است. 

وی اضافه کرد: جایگاه پرستار و به طور کلی کادر درمان نیز ویژگی متمایز و ممتازی نسبت به سایر فرصت‌های خدمت به انسان‌ها دارد و این در همه جای جهان مشترک است. رسالتی که شما عزیزان بر عهده دارید، از این جهت ویژه است که شما به کسانی خدمت می‌کنید که مضطر هستند و با دیدن شما آرامش می‌گیرند. همه با بیماری مواجه می‌شوند و تا کنون مطمئناً تجربه کرده‌ایم که آرامشی که یک پرستار به بیمار منتقل می‌کند، اهمیت بسیار بالایی دارد. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: جایگاه ارزشمند کادر درمان به ویژه در شرایط کنونی و همه‌گیری ویروس کرونا قداست مضاعفی دارد و این به خاطر ایثاری است که در وجود شما نهادینه شده است. امیدوارم مسئولان کشور نیز قدر این ازخودگذشتگی کادر درمان را بدانند و ذره‌ای از زحمات شما را جبران کنند. 

مطالب مرتبط
نظر شما