پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۹۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
فعالیت شورای اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت به همت فرهنگ‌سرای امام(ره) با حضور حجت‌الاسلام سید حمید ابطحی و با مشارکت کارشناسان مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فعالیت شورای اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت به همت فرهنگ‌سرای امام(ره) با حضور حجت‌الاسلام سید حمید ابطحی و با مشارکت کارشناسان مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز شد. موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد شورای های اندیشه‌ورز امام(ره) و دیگر شوراها برای فعالیت‌های فرهنگی است. بر همین اساس مضامین مرتبط با شناخت سبک زندگی و هویت انقلابی امام(ره) به عنوان یک رویکرد و راهبرد مد نظر قرار گرفته است.

نخستین جلسه میز اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت ۲۹ آذر ماه برگزار شد و وبینارهای آموزشی با این موضوع طی چهار جلسه در روزهای شنبه برگزار خواهد شد. 

مرور مبانی نظری و بیان کلیاتی درباره موضوع معرفت‌شناسی امام(ره)، بیان زیربناهای اعتقادی امام راحل در حقوق مدنی، عوامل و موانع تحقق اهداف در حوزه فعالیت درباره ترویج افکار و سبک زندگی امام(ره) و انقلاب و ولایت، بررسی چالش‌های پیش رو در باب امام(ره) و ولایت، مخاطب شناسی، الزام‌های فعالیت و تولیدات ترویجی در حوزه تبیین اندیشه‌های امام(ره) و اهداف و برنامه‌های سازمانی در حوزه شورای امام(ره) و ولایت از جمله عناوین و سرفصل‌های این جلسات است.

حجت‌الاسلام ابطحی کارشناس این نشست‌ها، پژوهشگر در حوزه دین و حضرت امام(ره) و مدرس دانشگاه است.
نظر شما