شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
فرهنگ‌سرای گلستان منتشر می‌کند
نمایشگاه نگارگری «نگاره معنا» با نمایش آثار نگارگری کمال‌الدین قطب به همت نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نگارگری «نگاره معنا» با نمایش آثار نگارگری کمال‌الدین قطب به همت نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این نمایشگاه، ۲۰ اثر تلفیقی از هنرهای سنتی ایرانی با بازی رنگ، نقش و خطوط در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی golestan.farhangsara به نمایش در می‌آید. 

کمال‌الدین قطب متولد سال ۱۳۴۸ در شهر تهران است. وی دانش‌آموخته رشته نگارگری و تذهیب از هنرستان هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارای درجه دو هنری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران معادل مدرک فوق لیسانس، مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال هنر، مدیر مسئول کارگاه تولید صنایع دستی با مجوز از سازمان صنایع دستی و گردشگری میراث فرهنگی، مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری کیش، عضو انجمن نگارگری ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

همچنین این هنرمند برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی را در کارنامه هنری خود دارد و تدریس در مراکز آموزشی و موزه‌ها از سال ۱۳۶۵ و تدریس هنرهای تزیینی در آموزشگاه‌های خصوصی و فرهنگ‌سراها بخشی از سوابق آموزشی وی است. 
نظر شما