جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۰۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
به دعوت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18
محمود حکیمی نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان به دعوت فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ پیوست.

محمود حکیمی به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ پیوست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، محمود حکیمی نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان به دعوت فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ پیوست.

محمود حکیمی نویسنده آثار ادبی کودک و نوجوان و پژوهشگر حوزه ادبیات و تاریخ از همه مردم ایران دعوت کرد با پیوستن به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ سهم خود را در افزایش سرانه مطالعه ایفا و فرهنگ کتابخوانی را احیاء و ترویج کنند.

حکیمی یکی از برجسته‌ترین نویسندگان کتاب‌های کودکان و نوجوانان است که بیش‌تر با مجموعه کتاب تاریخ تمدن جهان برای نوجوانان شناخته می شود. برخی از آثار او، مانند مجموعه‌ی 22 جلدی تاریخ تمدن ویژه‌ی نوجوانان و داستان‌هایی از زندگانی امبرکبیر از شمارگان بالایی برخوردار شده‌اند. کتاب پرواز به سوی سرزمین آزادی به عربی و کتاب وجدان به زبان بوسنیایی ترجمه شده است.

پویش کتابخوانی 2020 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «هر شب ساعت 20، 20 دقیقه مطالعه» آغاز به کار کرد و تاکنون صدها چهره‌ برجسته علمی، هنری، ورزشی و رسانه‌ای و عموم مردم به این پویش پیوسته‌اند.

علاقمندان برای پیوستن به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ می توانند به صفحه رسمی فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی farhangsara_khatam مراجعه کنند.

محمود حکیمی به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ پیوست

نظر شما