جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۰۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کلیپ موشن گرافی با موضوع «اخلاق رهبری و روش برخورد با مردم» با هدف آگاهی، رشد تفکر اجتماعی ترویج مطالعه متون دینی به همت فرهنگ‌سرای گلستان در فضای مجازی منتشر می‌شود.
کلیپ «اخلاق رهبری و روش برخورد با مردم» در فضای مجازی منتشر می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کلیپ موشن گرافی «اخلاق رهبری و روش برخورد با مردم» دومین شماره از محصول فرهنگی «روشنی راه» است که با کلام امیرمومنان امام علی (ع) با موضوع تهیه شده است.

ماحصل آنچه در این کلیپ به آن تاکیده شده است همانا مهربانی با  مردم است.  امام علی (ع) به مالک می‌فرماید: مبادا چونان حیوان شکاری باشی که خوردن آنان (مردم) را غنیمت بدانی زیرا مردم دو دسته‌اند: دسته اول برادر دینی تو و دسته دیگر در آفرینش همانند تو است، ای مالک اگر از آنان گناهی سرمی‌زند یا به هردلیل خواسته یا ناخواسته اشتباهی مرتکب می‌شوند آنان را ببخش و بر آنان آسان گیر آن طور که دوست داری خدا بر تو بخشش و رحم نماید و برتو آسان گیرد.

منبع گردآوری مطالب این کلیپ کتاب نهج‌البلاغه و کلام امیرمومنان علی (ع) است که تنظیم آن را بهروز آهنگری دکتری علوم قرآنی و تدوین آن را سید فرهاد عباسیان برعهده داشتند.
 
این کلیپ با هدف ترویج و ترغیب مطالعه متون دینی، روایات امامان معصوم(ع) و شناخت مسیر روشن آنها و دوری از شبهات است و اولین شماره این کلیپ با موضوع «ضرورت خودآگاهی» در فضای مجازی بیش از ۱۰۰۰ بازدید داشت . 

امکان بازدید کلیپ‌های روشنی راه به نشانی golestan.farhangsara  و سایت  golestan.farhangsara.ir  برای مخاطبان فراهم شده است.

فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است.

نظر شما