شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
فرهنگ‌سرای معرفت برنامه «چشم به راه شهادت» را به مناسبت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سیلمانی در فضای مجازی منتشر می‌کند.
روایت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای معرفت به مناسبت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی را در قالب‌های موشن گرافیک، قاب نوشته و فتو کلیپ در فضای مجازی منتشر می‌کند.

برنامه سرباز ولایت در قالب موشن گرافیک به معرفی کتاب ناگفته‌هایی از زندگینامه و خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با گویندگی مائده باقری، صدابردار رویانا مزینانی و تهیه و تنظیم فرامرز کجویی تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

برنامه چشم به راه شهادت در قالب فتوکلیپ روایت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی از زبان هم رزمان شهیدش و قاب نوشته رفیق عزیز خوشبخت ما به بیانات مقام معظم رهبری به تصویر کشیده شده است.

برنامه سرباز بدون مرز روایت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی از شخصیت‌های محمد افغان از افغانستان، سپهبد غلام مصطفی از پاکستان، شیخ نعیم قاسم از لبنان، هاشم الحیدری از عراق و شیخ بدر الدین حسون از سوریه را در قالب قاب نوشته به تصویر کشیده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینستاگرام فرهنگ‌سرای معرفت  marefat.farhangsara@ و برای برنامه‌های حضوری به آدرس میدان شهرزیبا، بعد از زیر گذر همت، فرهنگ‌سرای معرفت مراجعه کنند.

نظر شما