سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
کانون مبلغان فاطمی فرهنگسرای اشراق برگزار می‌‌کند
کانون مبلغان فاطمی فرهنگسرای اشراق به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه «روزی تلخ‌تر از عاشورا» برگزار می‌کند.
کانون مبلغین فاطمی فرهنگسرای اشراق  برگزار می‌‌کند
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،  دبیر کانون مبلغین فاطمی گفت: نمایش «روزی تلخ‌تر از عاشورا» روزی یک سانس و با ظرفیت محدود 70 نفری برگزار می‌شود. این اجرا ساعت 10 صبح است و اعضای گروه نمایش که متشکل از 26 نفر است، از بانوان اصلی گروه کانون هستند که عهده‌دار مسئولیت‌های اصلی کانون هستند.
کلثوم جعفری، دبیر کانون مبلغین فاطمی در فرهنگسرای اشراق درباره فعالیت‌های این کانون توضیح داد: کانون مبلغین فاطمی با هدف آشنایی مردم با اهل بیت و احیای نام اهل بیت (علیهم السلام) پایه‌گذاری شده است. سال‌های گذشته که با ویروس کرونا درگیر نبودیم، کلاس‌های بسیاری اعم از معارف، خداشناسی، پنجره‌ای رو به خدا، آشنایی با سبک زندگی اسلامی، معرفت فاطمی و آشنایی با  شخصیت حضرت زهرا (س) ، معرفت حسینی ،تاریخ انبیا و غیره برگزار می‌کردیم.
 لازم به ذکر است این کلاس‌ها هم اکنون تعطیل نشده‌اند و در این شرایط ویژه به صورت مجازی اجرا و برگزار می‌شود.
در فرهنگسرای اشراق برنامه‌های مناسبتی (سخنرانی، مداحی، اجرای نمایش، مسابقه، اجرای روز دختر و...) برگزار می‌کنیم. در ایام فاطمیه اجرای نمایش‌هایی با موضوع فاطمیه  برگزار می‌شد و در سال‌های گذشته از مدارس دعوت به عمل می‌آوردیم و بانوان با خطبه حضرت زهرا (س) آشنا می‌شدند و در روز شهادت دسته عزاداری داشتیم. همچنین برنامه سمنو پزون که از برنامه های اصلی فاطمیه هر سال است. برنامه های نیمه شعبان، عید غدیر هم به صورت نمایش اجرا میشد. در ایام محرم نیز مراسم عزاداری  می‌گرفتیم که امسال هم شکرخدا توفیق اجرای آن را داشتیم.
جعفری با شاره به اینکه برنامه‌های این کانون امسال هم برگزار می‌شود بیان کرد: عنوان نمایش «روزی تلخ‌تر از عاشورا» است که از 20 دی‌ماه شروع می‌شود و روزی یک سانس و با ظرفیت محدود 70 نفری برگزار می‌شود. اجرا ساعت 10 صبح است و اعضای گروه نمایش که متشکل از 26 نفر است، از بانوان اصلی گروه کانون هستند که عهده‌دار مسئولیت‌های اصلی کانون هستند. لازم به ذکر است که سال‌های پیش، این نمایش در دو سانس و با ظرفیتی حدود 350 نفر که  با اسقبال گسترده در سینما  اشراق برگزار می‌شد.

نظر شما