پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۱۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
در دومین ویژه برنامه زمستانی مهرآیین برگزار می شود
مسوول دبیرخانه دائمی ویژه برنامه مهرآیین ازتجلیل از شهدای مدافع حرم مناطق 22 گانه شهر تهران همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، سید احمد موسوی با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه در مناطق 22 گانه شهر تهران اظهار داشت: برای فصل زمستان چهار دوره برگزاری ویژه برنامه مهرآیین پیش بینی شده بود که در مرحله اول آن از مقام 18 شهید سلامت و خانواده آنان همزمان با روز پرستار و شب یلدا تجلیل شد و دومین مرحله به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی به تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم در 22 منطقه شهر تهران اختصاص دارد.

وی در باره اهداف ویژه برنامه مهرآیین گفت: ویژه برنامه مهرآیین چند سالی است با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود و تبدیل به یکی از برنامه های مستمر و راهبردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

تجلیل ازشهدای مدافع حرم مناطق 22 گانه تهران همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) در باره دومین اجرای فصل زمستان ویژه برنامه مهرآیین اظهار داشت: این برنامه سیزدهم دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی فرهنگسراها و مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22 گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در منزل شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با اشاره به همکاری خوب نهادها در اجرای این برنامه اظهار داشت: شهرداری ها، ائمه جماعات، نیروی انتطامی و به ویژه کلانتری ها، بسیج و نیروهای مردمی در اجرای این برنامه همکاری ارزنده ای با مدیریت فرهنگی هنری دارند و برنامه های مهرآیین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: فاز سوم مهر آیین فصل زمستان به مناسبت دهه فجر 19 بهمن کلید می خورد که ویژه یادمان شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل خانواده شهداست. هم چنین فاز چهارم و پایانی این ویژه برنامه در قالب بسته برنامه های استقبال از بهار به تجلیل از شهدای آتشنشان اختصاص دارد.

شهیدان والامقام، امیر سیاوشی شاه عنایتی، محمد داود شریفی، شهید هادی باغبانی، محمد حسین مرادی، حسن اکبری، عمار بهمنی، مهدی حسینی، علی محمدیان، هادی زاهد، عبداله باقری، محمدکامران، حمید ضیایی، علیرضا مشجری، مرتضی غفوری، اصغر پاشاپور، محمد پورهنگ، علیرضا اکبری، بهرام مهرداد، حمیدرضا زمانی، محمد اکرم ابراهیمی، تقی ارغوانی ، رضا خرم، مرتضی کریمی و جانباز مدافع حرم سید امیر بنایی، حماسه آفرینانی هستند که در این ویژه برنامه از مقام آنان تجلیل خواهد شد.

نظر شما