شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و اجرای بسته برنامه فراگیر سردار دل‌ها
همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت گروه‌های برتر طرح شهید بهنام محمدی در سطح معابر و مناطق ۲۲ گانه سرود دانش‌آموزی برپا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل در تشریح این خبر گفت: هنر بیان عواطف و احساسات و معراج روح متعالی انسان برای بیان زیبایی است و شعر و کلام آهنگین از والاترین و بی‌پیرایه‌ترین هنرهایی است که در فرهنگ اسلامی از جایگاه و حرمت خاصی برخوردار است.

کرد افزود: یک سال از شهادت سردار محبوب دل‌ها و قهرمان بی‌نظیر امت، شهید سردار سلیمانی گذشت و یکی از زیباترین بیان احساسات مردم نسبت به این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز، در قاب ده‌ها میلیونی تشییع‌کنندگان پیکر ایشان هنرآفرینی شد که امروز به سبب محدودیت‌های کرونا توفیق تکرار آن را نداریم. بنابراین سعی کرده‌ایم علاوه بر تعداد قابل توجهی برنامه‌های حوزه فضای مجازی با اجرای تعداد محدودی برنامه‌های حضوری متناسب با پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بخشی از بیان احساسات خود را منتقل کنیم.

رییس فرهنگ‌سرای ملل افزود: گرود سرود، تبلور روح همبستگی جمعی و همدلی است که به نیابت از تمام مردم ایران به خصوص شهروندان تهرانی با افتخار نام و هدف سردار سلیمانی را فریاد می‌زنند. این برنامه از روز شنبه ۱۳ دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز خواهد شد.

گروه سرود دانش‌آموزی رایت الزهرا سلام الله علیها از گروه‌های برتر طرح شهید بهنام محمدی است که با همکاری مراکز فرهنگی هنری و فرهنگ‌سراهای مناطق ۲۲ گانه تهران در سطح معابر و میادین تهران به اجرای برنامه خواهند پرداخت. 
نظر شما