جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
در آستانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» با محتوای وصیتنامه سردار سپهبد شهید سلیمانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مسابقه کتابخوانی «شرح دلبری» با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با اندیشه‌های والا، منش و سلوک شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کتاب «شرح دلبری» که مبتنی بر وصیت‌نامه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی است شامل بخش‌هایی از جمله «اعتقاد صحیح ، قدم اول حرکت» ، «شکر نعمت، فهم نعمت» بوده که مطالبی از جمله روش‌های مواجهه با نعمات الهی و جهاد اکبر و اصغر را در سیره زندگی حاج قاسم بیان می‌کند که انسان موحد در تمام لحظات خود، خدا را می‌بیند و چیزی غیر از او در نظرش ندارد.

زمان اجرای این مسابقه روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ساعت ۲۲ است که علاقه‌مندان می‌توانند با نصب روبیکا و عضویت در گروه شرح دلبری با لینک  http://rubika.ir/sharhdelbari ضمن دریافت کتاب در مسابقه شرکت کنند و فراخوان مسابقه نیز در شبکه نشر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ بارگذاری شده است.

این مسابقه به دبیری مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت روبیکا و موسسه خدمات مشاوره ای و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
نظر شما