پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت سردار سلیمانی در فرهنگسرای رسانه
فرهنگسرای رسانه با معرفی و بررسی مستند «هجده‌هزار پا» و دعوت از چهره‌های رسانه ای، ابعاد شخصیت رسانه‌ای آن شهید را بررسی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، 13 دی‌ماه اولین سالروز شهادت مظلومانه سردار رشید ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی است. 
فرهنگسرای رسانه همزمان با این سالروز، ویژه برنامه متفاوتی را تدارک دیده و به بررسی ابعاد رسانه‌ای شخصیت و فعالییتهای سردار شهید سلیمانی می‌پردازد. به همین منظور، مستند «هجده‌هزار پا» به کارگردانی مهدی شامحمدی اکران و بررسی می‌شود و پس از آن با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری درباره ‌شخخصیت رسانه‌ای شهید سلیمانی بحث و تبادل نظر خواهد شد. 
در پنل ابتدایی این مراسم، مستند «هجده‌هزار پا» نقد و بررسی می‌شود؛ این فیلم مستند که در جشنواره سینماحقیقت توانست جایزه بهترین مستند بخش شهید آوینی را دریافت کند، از جمله آثاری است که ایده ابتدایی آن را شهید سلیمانی مطرح کرده و بیانگر ظلمی است که داعش بر حق مردم بی‌گناه سوریه روا داشته است. این فیلم مستند با حضور کارگردان آن، مهدی شامحمدی، حسین سلطان‌محمدی به عنوان منتقد و حسین جودوی به عنوان مجری کارشناس بررسی می‌شود. 
در پنل دوم این برنامه نیز که با حضور سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، ابعاد ‌ رسانه‌ای شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورتی دقیق بررسی می‌شود. 
ویژه برنامه سالروز شهادت سردار سلیمانی به میزبانی فرهنگسرای رسانه روز یکشنبه ۱۴ دی ماه از ساعت 14 در این مرکز برگزار می‌شود. به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، این مراسم از طریق صفحه اینستاگرامی فرهنگسرا به صورت زنده برای مخاطبین پخش می‌شود.

اکران و بررسی مستند «هجده‌هزار پا»
نظر شما