سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
به همت فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می شود
فرهنگ‌سرای ارسباران چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» را به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی یوسفی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۳ و رییس فرهنگ‌سرای ارسباران از برگزاری چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» خبر داد و گفت: یک سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشته است و توجه به زنده نگه داشتن راه و یاد این شهید بزرگوار و همراهان سرافرازش، یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی کشور است. به همین منظور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصمیم گرفت با هدف تلاش برای مقابله با سیاست‌های سانسوری اینستاگرام، تولید محتوای ارزشمند فرهنگی و به تصویر کشیدن احساسات جامعه و خصوصاً نوجوانان و جوانان در غم فقدان قهرمان ملی‌شان، چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» را برگزار کند.
 
دبیر اجرایی «صبح یک جمعه دلگیر» ادامه داد: در این چالش از کاربران فضای مجازی دعوت کرده‌ایم ویدئوهای اجرای لباهنگ (لب‌خوانی) قطعه موسیقی «قاسم هنوز زنده است» با صدای غلامرضا صنعتگر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند و از طریق هشتگ # صبح _یک _ جمعه _دلگیر و منشن صفحه @Jomeh.delgir و ارسال آثار به شماره ۰۹۲۲۳۰۲۵۴۵۸ در پیام‌رسان واتس‌اپ، دبیرخانه را مطلع کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

جوایز مسابقه به شرح زیر است:
۱- لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال برای نفر اول
۲- لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای نفر دوم
۳- لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال برای نفر سوم
۴- جایزه نقدی به مبلغ ۲ میلیون ریال برای ۱۰ نفر

همچنین مهلت شرکت در چالش «صبح یک جمعه دلگیر» از ۱۳ دی ماه تا ۹ بهمن ماه است و پس از داوری در روز ۱۰ بهمن، نفرات برتر در تاریخ ۱۲ بهمن ماه اعلام می‌شوند.

اجرای همزمان با قطعه موسیقی، استفاده مناسب و خلاقانه از زبان بدن، رعایت ظاهر مناسب و حفظ شئونات اسلامی در ضبط ویدئوی لباهنگ‌های ارسالی از نکات مهم شرکت در این چالش و داوری آثار است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
عالیه هم ما میتونیم تو مسابقه شرکت کنیم وهم جایزه برنده بشیم خیلی ممنون از شما
نظر شما