پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۲۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
فرهنگسرای اندیشه در دومین قسمت از برنامه «رستاخیز واژه‌ها» موضوع خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس را بررسی می‌کند.
خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس، سوژه دومین جلسه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «رستاخیز واژه‌ها»، سلسله نشست‌هایی با عنوان خدمات متقابل اسلام و هنر است که با همکاری گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هر دو هفته یکبار در روز‌های دوشنبه به میزبانی فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. 

در این ویژه برنامه موضوعاتی نظیر «خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ادبیات داستانی»، «خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ادبیات داستانی دفاع مقدس» و ... با حضور نویسندگان، شاعران، اساتید حوزه و دانشگاه، اهالی قلم و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

اولین قسمت از این برنامه با موضوع تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی و با حضور محمدرضا سنگری برگزار شد. 

دومین قسمت از رستاخیز واژه‌ها با موضوع «خدمات متقابل ادبیات داستانی با دفاع مقدس» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. در این برنامه محمد حنیف و احمد شاکری به بررسی این موضوع پرداخته و ابعاد تاثیر متقابل ادبیات داستانی با دفاع مقدس را بازنمایی می‌کنند.
 
این برنامه با اجرای محمدحسن شاهنگی روز دوشنبه 15 دی‌ماه ساعت 13 در فرهنگسرای اندیشه برگزار و در فضای مجازی فرهنگسرا بارگذاری می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما