جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
موسسه آموزش شهر دوره‌های جدید آموزش محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه را به صورت آنلاین برگزار می‌کند و ثبت نام ترم اول رایگان خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، موسسه آموزش شهر دوره‌های جدید آموزش محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه را به صورت آنلاین برگزار می‌کند و ثبت نام‌ ترم اول رایگان خواهد بود. این دوره‌ها با هدف تقویت حافظه، افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس در محاسبات ریاضی به صورت ذهنی و برای گروه سنی ۴ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده است.

در این دوره آموزشی که در سامانه آنلاین شهرآموخت برگزار خواهد شد، مخاطبان با چرتکه و استفاده از آن در محاسبات ریاضی، روش متفاوت حل مسائل ریاضی و چهار عمل اصلی، نحوه تندنویسی اعداد برای محاسبات ریاضی، تکنیک‌های شنیداری، دیداری و تصویرسازی با استفاده از چرتکه، نحوه عملکرد و توسعه هر دو نیم‌کره مغز تحت نظر استادان مجرب آشنا می‌شوند. شرکت‌کنندگان در این دوره تشویق می‌شوند محاسبات ریاضی را بدون استفاده از ماشین حساب به صورت ذهنی و با استفاده از چرتکه در کمترین زمان انجام دهند.

این دوره‌ها به مدت ۱۲ ترم که هر ترم شامل ۸ جلسه است، به صورت هفتگی برای دو رده سنی کودکان ۵ تا ۷ و ۸ تا ۱۵ سال پیش‌بینی شده و طی آن بسته‌های آموزشی متنوع و ملزومات آموزشی نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه شهرآموخت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹۶۶۵۷۵۰۰ تماس بگیرند. 
نظر شما