جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
مدیر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از اجرای طرح کانون ماه خبر داد و گفت: کانون‌های این سازمان سطح‌بندی و برترین کانون‌های مردمی در هر ماه معرفی می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ارائه خدمات فرهنگی هنری به مخاطبان از سوی سازمان فرهنگی در سه محور حقیقی ، مجازی و جهادی انجام می شود و بر همین اساس فعالیت کانون ها که تعداد آن بالغ بر 380 کانون هستند نیز در این سه محور صورت می گیرد. 
وی تصریح کرد: به همین منظور وبنا بر نیاز سنجی و بررسی صورت گرفته با هدف  جهت دهی به  فعالیت های کانون ها، 5گروه موضوعی باشگاه ها به 8 گروه کانون داوطلب مردمی ، ذیل موضوعات  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اساسنامه سازمان و اهداف 17گانه ، به دسته بندی های فضای مجازی، خانواده ، انقلاب ، سالمندان ، کسب و کار، علم و پژوهش، اخلاق ، ادب و هنر تغییر یافت، که هر یک از این گروه کانون ها زیر مجموعه های موضوعی متنوعی را شامل می شود. 

وی افزود: در سال اخیر با توجه به شرایط موجودکرونا، کانون های جهادی و نیز وارثین جوان ذیل گروه کانون انقلاب، در مناطق 22 گانه تاسیس شده وتا کنون برنامه ها و خدمات ارزشمندی را انجام داده اند.  همچنین کانون های تازه تاسیس تولید محتوای فضای مجازی ذیل گروه رسام نیز برنامه های فرهنگی هنری موثری را تولید و نشر داده اند.  

وی افزود: پس از این تحول در تقسیم بندی موضوعی، به منظور ارتقاء سطح فعالیت سایرکانون ها و نیز بهره مندی بیشتر این گروه های داوطلب مردمی از خدمات و امکانات مجموعه های سازمان فرهنگی ، هر یک از این کانون ها، بنا براهداف عملیاتی ، شاخص های موضوعی ، میزان تخصص و مهارت ، و نیز برون داد موثر فعالیت هایشان، با همراهی و گزارش گیری از مناطق و مراکز مولد کانون، سطح بندی خواهند شد . 

خونوئی در ادامه افزود: گروه های داوطلب مردمی با عنوان کانون، همواره همراه و بخشی از توان  اجرایی برنامه های سازمان بوده اند، لذا باتوجه به سطح همراهی و مشارکت کانون ها در برنامه های فراگیر سازمان و نیز اجرای برنامه های خودجوش ، موثر و خلاقانه کانونی، هر ماه یک کانون به عنوان کانون ماه برگزیده، معرفی و تقدیر خواهد شد. 


مطالب مرتبط
نظر شما