پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۳۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
در تداوم برنامه‌های بسته برنامه «سردار دل‌ها»
همزمان با ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار دل‌ها»، گروه‌های سرود دانش‌آموزی منتخب طرح شهید بهنام محمدی در رثای سردار دل‌ها قطعاتی در ۲۰ نقطه شهر تهران همخوانی می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کُرد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای هفته جاری و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گروه سرود دانش‌آموزی در ۲۰ نقطه در سطح شهر تهران حضور یافته و به اجرای برنامه می‌پردازند. این گروه از گروه‌های منتخب طرح شهید بهنام محمدی است که سابقه تولید چند قطعه ماندگار از جمله قطعه «قنوت عاشقانه» را برای شهید فخری‌زاده دارد که این قطعه در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفته است. 

کُرد افزود: گروه سرود علاوه بر قطعات قبلی، دو سرود جدید برای سالروز شهادت شهید سلیمانی آماده و اجرا کرده‌اند. از مهم‌ترین برنامه‌هایی که گروه سرود در آنها حضور داشت، آیین نصب و رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرهنگ‌سرای ملل، مزار شهدای گمنام میدان آیینی امام حسین(ع) و ایوان انتظار مترو بوده و روز پنجشنبه در مراسم غرس ۱۷۸ اصله نهال به یاد شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی و همچنین مناطق ۱۸، ۱۹ و ۲۰ حضور خواهند داشت.

رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: حسن ختام برنامه سرود دانش‌آموزی، تجمع بزرگ گروه‌های سرود دانش‌آموزی در برج آزادی است که در روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود یکی از باشکوه‌ترین همسرایی‌های گروه‌های دانش‌آموزی فعال در حوزه مقاومت را رقم بزنند.
نظر شما