پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تغییر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در «وادی فرهنگی »، لشکری بزرگ همچون شهید قاسم سلیمانی برای مقام معظم رهبری مهیا خواهیم کرد.
قمی: در وادی فرهنگ، لشکری مانند حاج قاسم مهیا می‌کنیمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس این سازمان برگزار شد و طی آن حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی به عنوان معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد و از خدمات حجت‌الاسلام مصطفی جلالی تقدیر شد.

حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم که عصر روز گذشته ۱۷ دی‌ماه آستان امام‌زاده صالح  تهران برگزار شد،‌ بابیان اینکه خدمت به دین و انقلاب اسلامی توفیق می‌خواهد ابراز داشت: همواره باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم و انقلاب را کاهش دهیم و در هر منصبی مفید باشیم. همچنین معتقدم سالی یک‌بار مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی به‌اتفاق، در محضر شهدا شرف یاب شوند و با آن‌ها تجدید عهد کنند.

قمی: در وادی فرهنگ، لشکری مانند حاج قاسم مهیا می‌کنیموی افزود: باید از زندگی شهدا درس بیاموزیم  و همان‌طور که شهید فخری‌زاده  خدمت کرد، به‌صورت گمنام برای نظام و انقلاب مفید باشیم و پس از شهادت، شرح خدمتمان عالم‌گیر شود یا اگر مانند سردار سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی ناممان سر زبان‌ها می‌افتد؛ رفع مشکلات انقلاب و مردم در رأس امورمان باشد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: وظیفه بزرگی از خون شهدا به دوش ماست و برای محقق شدن خواسته‌های مقام معظم رهبری  باید با تمام نیرو تلاش کنیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در محضر امام زمان (عج) عهد می‌کنیم که برای مقام معظم رهبری که حجت ایشان محسوب می‌شود، در وادی فرهنگی  با تأسی از شهید قاسم سلیمانی، لشکری قدرتمند مهیا کنیم.

حجت‌الاسلام جلالی معاون  سابق فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم گفت: امروز سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان پرتوان و شناخته‌شده است و جایگاه این سازمان به نقطه خوبی ارتقاء یافته است و ان‌شاءالله خداوند زحمات همه دوستان ما را قبول کند.
قمی: در وادی فرهنگ، لشکری مانند حاج قاسم مهیا می‌کنیم حجت‌الاسلام عزت زمانی معاون جدید فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی نیز در ادامه این مراسم اذعان داشت: خداوند به برکت انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام (ره) و امروز هم زیر سایه امام خامنه‌ای فرصتی به ما داد تا عالم دیگری را تجربه کنیم و مهم‌ترین مسئله زندگی ما، زیستن در بومی است که در آن حضرت امام (ره) راه رسیدن به عزت، تعالی و ظلم‌ستیزی را ایجاد کرد و مسیر را برای همه ما گشود و ان‌شاءالله ما هم به نسبت توان خود در آن مسیر قدم برداریم.

وی با اشاره به  فعالیت‌های گسترده حوزه معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: کارکنان این معاونت تلاش کردند تا این بخش را  ارتقاء دهند و ما هم تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم و تمام همت خود را برای هم‌افزایی تشکل‌های دینی مذهبی و نیروهای جهادی و فرهنگی متمرکز خواهیم کرد.

عزت زمانی بیان داشت: با توجه به زیرساخت‌های معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و ارتباط  این معاونت با آحاد مردم و نهادهای دینی و مذهبی؛ شرایطی مهیا شده که با تلاش و همت، می‌توان به دستاوردهای مطلوبی دست‌یافت.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بوده است. «عزت‌زمانی» پیش از این نیز به عنوان مسئول مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر و بسیاری از تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی مشغول به خدمت بوده است.

قمی: در وادی فرهنگ، لشکری مانند حاج قاسم مهیا می‌کنیمدر این مراسم همچنین احکام چند تن از مشاوران رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ازجمله علی یکتا مشاور امور برنامه‌ریزی راهبردی، حجت‌الاسلام سید کمیل باقرزاده مشاور امور تبلیغی فرهنگی در جبهه مقاومت، سید احسان متولیان مشاور امور توسعه منابع پایدار و  محمدهانی ایران‌منش مشاور در امور شبکه اندیشه‌ورزان انقلابی اعطا شد.

پایان بخش این مراسم نیز شعرخوانی پسر شهید فخری‌زاده و همچنین روضه‌خوانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزارتهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) بود.
نظر شما