جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
ثبت نام کلاس های فرهنگی هنری فصل زمستان فرهنگسرای سرو که به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود در فضای مجازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ثبت نام کلاس های فرهنگی هنری فصل زمستان فرهنگسرای سرو که به دو صورت آنلاین و حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، در فضای مجازی آغاز شد.

دوره های آموزشی آنلاین این فرهنگسرا شامل زبان انگلیسی با دوره های ترمیک غیر حضوری و قابل آموزش در اقصی نقاط ایران با افزایش مهارت های مکالمه ، شنیداری و نوشتاری می باشد.

اما دوره های آموزشی که در دو قالب آنلاین و حضوری برگزار می شود، شامل کلاس های تقویتی دروس مدرسه و دبیرستان و رفع اشکال و کلاس های طراحی و نقاشی می باشد. همچنین دوره های حضوری فرهنگسرای سرو که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، عبارت از رشته های صنایع دستی با شاخه های گلیم بافی ، ویترای، پتینه ، بافتنی ، قالی بافی ، پیکر تراشی ، سفال ، سرمه دوزی، دوره های آموزشی رایانه با شاخه های ICDL، فتوشاپ ، اتو کد ، مبانی ویندوز ، تولید محتوا و کلاس های موسیقی با سازهای سنتور، تار و سه تار، گیتار، پیانوتنبک و دف می باشد.

گفتنی است در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه مهارت ورزی اعطا می شود و علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن های 88881879-88651786-88676904 تماس بگیرند.

نظر شما