پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
بازیگر سریال «باخانمان» گفت: از نظر خصوصیات اخلاقی و رفتاری شبیه به گوهر هستم. دختری عاشق فیزیک و نجوم که همیشه دوست دارد مشکلات اطرافیانش را حل کند.
اخوان: دوست ندارم در کمدی بمانم/ «گوهر» باخانمان شبیه خودم استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «الهام اخوان» بازیگر سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد ،‌ درباره تجربه حضور در تلویزیون، گفت: قطعا این حضور برایم جذابیت های فراوانی داشته و دارد و اولین موضوعی که در کارهای تصویری و هنری برای یک بازیگر مهم است مردم هستند.

وی ادامه داد: در سریال باخانمان این اجازه به من داده شد که در سی قسمت ریسک کنم و از مردم بازخورد بگیرم. روزهای ابتدایی کار بیشتر نگران بودم و می ترسیدم اما الان که می بینم مردم از دورترین نقطه ایران سریال ما را تماشا می کنند، واقعا خوشحالم.از نگاه مردم و انرژی های مثبتی که می فرستند ممنونم.

اخوان: دوست ندارم در کمدی بمانم/ «گوهر» باخانمان شبیه خودم استاین بازیگر درباره تفاوت میان مدیوم سینما و تلویزیون نیز ادامه داد:‌ سینما مخاطب های خاص تری به نسبت تلویزیون دارد. انتخاب مدیوم تلویزیون شاید روزهای اول برایم خیلی سخت بود چونکه نمی دانستم از عهده بازی در نقش کمدی برمی آیم یا نه اما کم کم که جلوتر رفتیم دیدم این شانسی بود که من داشتم و با بازی در این سریال به تجربیاتم افزوده شد و بهتر دوربین را شناختم.

اخوان درباره تفاوت بین نقش مریم در فیلم سنیمایی دو زیست و نقش گوهر در سریال باخانمان گفت:‌ اگر از هر بازیگری بپرسید چرا بازیگری را دوست دارید؟ همه می گویند به خاطر اینکه می توانید در همه قالب ها و نقش های مختلف قرار بگیرید و آنها را زندگی کنید.

وی ادامه داد: این خیلی جذاب است که من بتوانم نقش مریم یک دختر رنج کشیده را در دو زیست بازی کنم و یک سال بعد نقش گوهر دختری شلوغ و شاد و مخترع را بازی کنم و این چالشی است که نه تنها برای من بلکه برای هر بازیگری جذاب است.

اخوان: دوست ندارم در کمدی بمانم/ «گوهر» باخانمان شبیه خودم استاخوان با بیان اینکه از نظر شخصیتی شبیه به گوهر هستم، بیان داشت:‌ شاید برایتان جالب باشد بدانید من اصلا شبیه به مریم نبودم و بیشتر شبیه به گوهر هستم. عاشق فیزیک و نجوم هستم و همیشه دوست دارم مشکلات اطرافیان را حل کنم. حتی آقای برادران نویسنده سریال روزهای ابتدایی کار به من می گفت گوهر در ذهنم شبیه به شما نبود اما چند روز پیش گفت خیلی شبیه به گوهر قصه من هستی!

وی درباره همکاری با برزو نیک نژاد نیز گفت:‌ آقای نیک نژاد همیشه بازیگر را سورپرایز می کند و در زمینه کمدی هم مرا سورپرایز کردند. نکته های درست لحظه های درستی را به من می گفتند. وقتی می خواستم در این سریال بازی کنم از این نگران بودم که تا به حال تجربه بازی در کار کمدی نداشتم اما بعد از اینکه مشغول به کار شدیم یک زمانی دیدم می توانم ایده کمدی بدهم و پا به ای آقای پورشیرازی با هم کمدی بازی می کردیم و همه اینها را مدیون زحمت ها و اعتمادی هستم که آقای نیک نژاد به من داشت.

بازیگر فیلم سینمایی «دوزیست» درباره آینده کاری خود نیز گفت: ‌واقعیت این است که تلویزیون برای هر بازیگری می توانند سکوی پرتاب باشد اما من هیچ وقت به این فکر نکردم که بین سینما و تلویزیون بخواهم یکی را انتخاب کنم و بیشتر دوست دارم اغلب نقش ها را تجربه کنم. دوست ندارم فقط در نقش کمدی بمانم و آرزو دارم که بهترین نقش ها را بازی کنم.

اخوان: دوست ندارم در کمدی بمانم/ «گوهر» باخانمان شبیه خودم استبر اساس این گزارش، این سریال در طول هفته ساعت ۲۰:۴۵ پخش و روز بعد ساعت های ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۱۵ تکرار می شود.

عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی عبارتند از: نویسنده: امیر برادران، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: مهدی سعدی، طراح چهره پردازی: مرتضی کهزادی، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، عکاس: محمد تقوایی، برنامه ریز: حمید قاسمی، دستیار کارگردان: فراز عمومی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.
نظر شما