پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۵۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ویژه‌برنامه‌های فرهنگ‌سرای خانواده اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پادکست «بانوی بی نشان» با همکاری کانون مذهبی بر ستیغ چکاد، استوری‌های مذهبی، فتوکلیپ شرح خطبه فدک در برنامه «زندگی به سبک مادر»، ویدیوکلیپ «بانوی بی حرم» برگرفته از اشعار حمیدرضا برقعی و فتوکلیپ شرح مختصری از زندگی نامه حضرت فاطمه زهرا(س) با عنوان «بانوی یاس» ۲۷ و ۲۸ دی ماه منتشر می‌شود.

این مرکز در ایام فاطمیه برنامه «قصه‌های شنیدنی» در قالب پادکست مهربانو از ۷ دی‌ماه روزهای فرد تا ۲۸ دی ماه اجرا می‌شود.

همچنین پادکست «فیروزه بی نشان» با حضور محمدفاضل فروتنی هنرمند نوجوان اهل استان خراسان جنوبی (بیرجند) با معرفی و خوانش داستان‌هایی از زندگانی فاطمه زهرا(س) برگرفته از کتاب سبزپوشان به قلم جواد نعیمی و مشارکت کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی خراسان جنوبی (بیرجند)۸،۱۱،۱۶ و۲۲ دی ماه منتشر شد.

ویژه‌برنامه‌های فرهنگ‌سرای خانواده در ایام فاطمیه با هدف شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی و توسعه فعالیت‌های مشارکتی و فرهنگی بین خانواده‌ها و ترویج سبک زندگی فاطمی و اقامه عزای فاطمی این ایام برگزار می‌شود.

شهروندان برای بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

نظر شما