پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کتاب «شکار بزرگ شنبه» نوشته شهرام کرمی مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 و رییس فرهنگ‌سرای فردوس، در بخش هنر هجدهمین جشنواره کتاب رشد انتخاب و معرفی شد.

کتاب «شکار بزرگ شنبه» برگزیده هیجدهمین جشنواره کتاب رشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آیین اختتامیه هیجدهمین جشنواره کتاب رشد که روز سه شنبه 23 دی ماه در مدرسه قدیمی دارالفنون و با حضور وزیر آموزس و پرورش و جمعی از نویسندگان برگزار شد، از منتخبان حوزه‌های مختلف کتاب تقدیر به عمل آمد. 

در این مراسم کتاب «شکار بزرگ شنبه» نوشته شهرام کرمی با تصویرگری مهتاب بخشیان به عنوان اثر برگزیده بخش هنر جشنواره انتخاب و معرفی شد. 

این نمایشنامه اثری برای گروه سنی کودک و نوجوان است که در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش بین‌الملل به عنوان اثر برگزیده انتخاب و برای اولین بار در سال 1398 توسط نشر سروش منتشر شد.


در مقدمه کتاب، شهرام کرمی نمایشنامه را به داوود کیانیان پیشکسوت شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان تقدیم کرده است.


«شکار بزرگ شنبه» روایتی نمایشی از شخصیت پسرکی به نام شنبه است که برای رسیدن به بزرگ‌ترین شکار دنیا سفری را آغاز می‌کند.


بیش از این رمان، تخت و مورچه توسط انتشارات سروش در سال 1394 از این نویسنده منتشر شده که با استقبال بسیار زیادای مواجه و کاندید کتاب سال در بخش زمان کودک و نوجوان شده است.


آخرین اثر این نویسنده با عنوان «کاش جای این همه استخوان لب‌هایت بر می‌گشت» با مضمون مقاومت، مهرماه سال‌جاری با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع منتشر شد.

نظر شما