پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
به همت فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود
فرهنگ‌سرای امید در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به برپایی روضه‌های خانگی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پروانه دوستی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رییس فرهنگ‌سرای امید با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و لزوم رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، همان طور که پویش «روضه‌های خانگی» در ایام محرم و صفر اجرا و با استقبال شهروندان همراه شد، در ایام فاطمیه نیز این پویش با همراهی جامعه بسیج مداحان و گروه‌های جهادی و با هدف احیای سنت حسنه روضه‌های خانگی اجرا می‌شود.  

وی افزود: در این برنامه خانواده‌هایی که امکان حضور در مراسم و اجتماعات عزاداری را با توجه به شرایط شیوع کرونا ندارند اما مایل به برپایی سوگواری ریحانه النبی(س) در منازل خود هستند، با هماهنگی با فرهنگ‌سرای امید می‌توانند از خدمات رایگان اعزام سخنران و مداح بهره‌مند شوند.
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در پایان  از علاقه‌مندان به برگزاری مراسم «روضه‌های خانگی» دعوت کرد تا با شماره‌های ۷۷۴۰۰۹۳۰-۷۷۴۰۲۸۲۷ و ۹۱۲۶۵۴۹۹۷۴ تماس گرفته و به صورت صلواتی و به نیت شادی ارواح طیبه شهدای اسلام از خدمات معنوی سخنرانان و مداحان بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است این برنامه با مشارکت گروه جهادی رحیل عشق در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه آغاز شده و تا ۸ بهمن ماه مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ادامه خواهد داشت. 

نظر شما