جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۵۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام می‌شود:
در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای اجرای ویژه‌برنامه «نذر سردار»، ۵۰۰ پرس غذای گرم در روز جمعه ۲۶ دی ماه بین خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در راستای اجرای مرحله اول برنامه «نذر سردار» که همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ۱۴ رستوران و اغذیه‌فروشی آمادگی خود را برای مشارکت در برنامه تهیه غذای گرم برای نیازمندان اعلام کردند که با هماهنگی یکی از نیکوکاران دارالمؤمنین طهران، در رستوران سلمان فارسی که قبلاً برای ارائه تخفیف ویژه برای تهیه غذای نیازمندان اعلام آمادگی کرده بود، ۵۰۰ پرس غذای گرم، طبخ و روز جمعه ۲۶ دی ماه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

از ۵۰۰ پرس غذای گرم آماده‌شده، ۲۰۰ پرس غذا بین خانواده‌های نیازمند در سطح منطقه ۱۴ و ۳۰۰ پرس غذای گرم نیز بین خانواده‌های نیازمند روستای ابراهیم‌آباد واقع در ۴۰ کیلومتری جنوب پایتخت که قبلاً شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

پیش از این با مشارکت بنیاد جهادگران مهر علوی در روز یکشنبه ۲۱ دی ماه در قالب برنامه «نذر سردار»، ۴۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند منطقه ۱۴ توزیع شده است.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

مطالب مرتبط
نظر شما