شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
موسسه آموزش شهر با تکیه بر پیشینه علمی و تجربه اجرایی خود، دوره تربیت مربی آموزش محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه را برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، موسسه آموزش شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دوره تربیت مربی آموزش محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه را با هدف تربیت مربیان خلاق و توانمند، با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های تخصصی در محیطی علمی و با بهره‌گیری از استادان برجسته برگزار کرد.

اولویت شرکت با مربیان خانه‌های کودک شهر شکوفه‌های تهران بوده و این دوره طی ۱۸ ساعت آموزشی با سرفصل‌های آشنایی با اصول رفتاری، آشنایی با فواید چرتکه، آموزش جمع و تفریق‌های فرمول‌دار ساده، آموزش فرمول‌های ترکیبی و آموزش مدیریت زمان برای آمادگی مربیان برای تدریس ۶ ترم نخست آموزش محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه در نظر گرفته شده است.

مربیان پس از گذراندن تعداد ساعت آموزشی خود، ملزم به شرکت در آزمون کتبی و عملی بوده و پس از کسب نمره قبولی در دوره‌های کارورزی شرکت کرده و مدرک مربیگری چرتکه از موسسه آموزش شهر دریافت می‌کنند و پس از احراز صلاحیت برای تدریس، به مناطق و فرهنگ‌سراها معرفی خواهند شد.

در دوره آموزشی محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه که در سامانه آنلاین شهرآموخت برگزار می‌شود، مخاطبان با چرتکه و استفاده از آن در محاسبات ریاضی، روش متفاوت حل مسائل ریاضی و چهار عمل اصلی، نحوه تندنویسی اعداد برای محاسبات ریاضی، تکنیک‌های شنیداری، دیداری و تصویرسازی با استفاده از چرتکه، نحوه عملکرد و توسعه هر دو نیم‌کره مغز تحت نظر استادان مجرب آشنا خواهند شد.
مطالب مرتبط
نظر شما