شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌های مختلفی را تحت عنوان «جان نبی» برگزار می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با هدف شناخت هر چه بیشتر شهروندان و تأسی به الگوهای دینی و ترویج سبک زندگی فاطمی و اقامه عزا به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه برنامه‌های مختلف میدانی و مجازی را تحت عنوان «جان نبی» برگزار می کنند.

از جمله برنامه‌های میدانی می‌توان به: اهدای بسته‌های حمایتی و لوازم التحریر در مراسم یادواره 5 تن از هدای والای مقام روستای بورخیل تحت عنوان «کمک مومنانه»، تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان نیازمند با مشارکت کانون‌های مردمی با عنوان «گره گشا»، برگزاری مراسم سوگواره با عنوان «محبوبه خدا» همراه با بخش‌های مختلف از جمله اجرای تواشیح، سرود، مداحی و نیز پخش حدیث کساء و سیاه پوش نمودن مراکز و ... اشاره کرد.


هم چنین برنامه‌های متنوع مجازی به همین مناسبت تولید و در قالب نماهنگ، پادکست، ویدوکلیپ، فتوکلیپ، پوستر، اینفوگرافی و ... در بستر شبکه‌های مجازی منتشر شده است که عناوین برخی از آن‌ها عبارتند از: بانوی آب و آیینه (سوگواری شهادت یاس نبی)، تطهیرکوثر (خوانش حدیث کساء)، من همان فاطمه‌ام (نمایشگاه مجازی کتاب فاطمی)، در سوگ یاس نبی (سوگواره شهادت)، بهشت بی‌نشان (اسامی و کنیه های حضرت)، ریحانه نبی (مروری بر زندگی حضرت)، سوگواره حورا (اقامه عزا)، یاس آسمانی (معرفی کتاب)، کوثر رسول (گزیده‌ای از بیانات حضرت رسول (ص)درباره حضرا زهرا (س)) و .....


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa و دیگر صفحات مجازی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، این برنامه‌ها را مشاهده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.


نظر شما