جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
اخبار نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ پخش می شود
رادیو فرهنگ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب را پوشش رسانه ای داده و همراه ناشران و برگزار کنندگان نمایشگاه، برای مردم رویدادهای مهم را اطلاع رسانی می کند.
اخبار نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ پخش می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از رادیو فرهنگ، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ گفت: در این رادیو در برنامه های مختلف به حوزه کتاب توجه داریم، به ویژه در گروه کتاب این شبکه رادیویی در معرفی نویسندگان، کتاب ها ‌و ناشران اهتمام داریم.

وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزویان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتابستان و تاکید ویژه برنامه «هفت اقلیم» بر کتاب و کتابخوانی از جمله آن ها است.

حبیبی اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران امسال برای نخستین بار این نمایشگاه مجازی و در سطح وسیع تر یعنی کل کشور برگزار می شود و رادیو فرهنگ نیز چون گذشته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی این رویداد بزرگ فرهنگی را حمایت رسانه ای می کند.

مدیر رادیو فرهنگ تصریح کرد: این شبکه رادیویی از اول بهمن ماه با شروع نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در تمامی برنامه های زنده به مدت ۱۰ دقیقه به اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با این نمایشگاه می پردازد.

وی همچنین از راه اندازی رادیو کتاب ویژه پشتیبانی واطلاع  رسانی نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد.

علیرضا حبیبی ادامه داد: علاوه بر اختصاص ۱۰ دقیقه ویژه نمایشگاه کتاب در برنامه های زنده برنامه «هفت اقلیم» گروه کتاب نیز هر روز ساعت ۱۷ به طور ویژه به رویدادهای نمایشگاه کتاب می پردازد.

مدیر رادیو فرهنگ در پایان خاطر نشان کرد: تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می تواند با همیاری رسانه ای یک رویداد موفق باشد تا همه مردم در هرکجا با هر امکانی بتوانند از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه استفاده کنند و رادیو فرهنگ هم تلاش می کند در ارتباط با ناشران و نویسندگان با معرفی کتاب ها آن ها را برای انتخابی شایسته و خریدی رضایتبخش یاری رساند.

نمایشگاه مجازی کتاب از یکم تا ششم بهمن سال جاری برگزار می شود.
نظر شما