شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۶۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
فرهنگسرای آفتاب با هدف ترویج فرهنگ انفاق، پویش مردمی با عنوان «گره‌گشا» را تا 7 اسفند به منظور کمک به پنج زوج جوان برای تهیه جهیزیه برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه تحلیلی فرهنگ و هنر، نسیم سلیم‌زاده رییس فرهنگ‌سرای آفتاب و دبیر اجرایی  پویش مردمی «گره‌گشا» گفت: این پویش به منظور ترویج، مراسم مذهبی، فرهنگ انفاق و کمک به دیگران برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به نام «گره‌گشا» گفت: توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) در فرهنگ مذهبی شیعه منشأ و باعث حل مشکلات بوده است و فرهنگ‌سرای آفتاب در این برنامه با توسل به آن حضرت سعی در کمک به پنج زوج جوان برای تهیه جهیزیه توسط خیرین، کانون‌های جهادی و.... خواهد داشت.

سلیم زاده با با بیان اینکه در راستای تحقق پویش گره گشا اولین سفره نذری در محل فرهنگسرای آفتاب 30 دیماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود افزود:  این برنامه از دهه دوم فاطمیه از ۲۸ دی آغاز شده و تا ۷ اسفندماه سالروز ولادت امام علی(ع) در روزهای سه‌شنبه هر هفته به مدت پنج نوبت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سفره حضرت زهرا(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می شود. 

وی ضمن دعوت از همسران و مادران شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت و شهدای دفاع مقدس و همچنین بانوان اساتید دانشگاهها و مدیریت شهری، کانون‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیرین در این پویش؛ از شرکت کنندگان درخواست کرد که در تأمین و تهیه اقلام جهیزیه مشارکت کنند. 

مشارکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۰۹۰۰۰ (دبیرخانه اجرایی) تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام aftabfarhangsara مراجعه کنند. 

فرهنگ‌سرای آفتاب در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده واقع شده است.


مطالب مرتبط
نظر شما