پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۶۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
فرهنگسرای خاوران با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ویژه برنامه "هم عهدی با شهدای مدافع سلامت" را برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای خاوران همزمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س) و با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و ترغیب عمومی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ویژه برنامه "هم عهدی با شهدای مدافع سلامت" را برگزار کرد.
در این برنامه که با گزارش یوسف سلامی خبرنگار واحد مرکزی خبر در میدان های پر تردد سطح شهر به همراه تعدادی از فرزندان شهدای مدافع سلامت انجام شد؛ پاکت های هم عهدی به همراه پلاک هایی که به اسامی شهدای مدافع سلامت کشور مزین گردیده است به مخاطبان اهدا شد.
هم عهدی با شهدای مدافع سلامت
در بخشی از متن هم عهدی آمده است: می‌دانم به راهی رفته‌ای که راه خدا و مورد رضایت اوست. راه تو یعنی مبارزه بی‌وقفه با بیماری منحوس کووید ۱۹ تا ریشه‌کن شدن آن از این سرزمین و تمام کره زمین.

اکنون با شما عهد می‌بندم که برای حفظ سلامتی هم‌وطنانم در سرتاسر ایران سرفراز، در کنار کادر درمان و هم‌صدا با شما شهدای مدافع سلامت تا نابودی این بیماری، از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و همراهی هرچند کوچک در کاهش همه‌گیری این بیماری باشم.

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد واقع شده و مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن   33000033 تماس حاصل فرمایند.

هم عهدی با شهدای مدافع سلامت

هم عهدی با شهدای مدافع سلامت
مطالب مرتبط
نظر شما