شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم به دلیل عدم اطمینان از بهره مندی دانش‌آموزان به طور کامل از خدمات آموزش مجازی بود،گفت: والدین می‌توانند جهت مشاهده نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا در مدارس حضور پیدا کنند.
والدین می‌توانند جهت مشاهده نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس حضور یابندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن حاجی میرزایی، در بیان دلیل بازگشایی مدارس برای پایه‌های اول و دوم از اول بهمن ماه گفت: ما نگران بودیم که دانش‌آموزان پایه اول و دوم به طور کافی از خدمات آموزش مجازی بهره‌مند نشوند، ضمن اینکه از سوی برخی خانواده‌ها نیز تحت فشار بودیم که معتقد بودند دانش‌آموزان به این صورت دروس را یاد نمی‌گیرند بنابراین باید برای آنها تدبیری اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: ما به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد دادیم که مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند  و در مناطقی که تعداد دانش‌آموزان مدارس کمتر از 40 نفر بوده به صورت حضور خدمات آموزشی را دریافت کنند؛ همچنین دانش‌آموزان در هنرستان نیز برای دروس عملی و کارگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کنند.

حاجی میرزایی یادآور شد: اجرای این سیاست‌ها در صورت صلاحدید خانواده‌ها از اول بهمن‌ماه اجرا شده و دانش‌آموزان به صورت حضوری در کلاس‌ها آموزش خواهند دید.

وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند در مدارس حضور پیدا کرده و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از نزدیک مشاهده کنند ضمن اینکه حضور دانش‌آموزان به اختیار خانواده‌ها گذاشته شده است.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌ها بیش از 10 نفر نباشد و معلمان نیز از آنها مراقبت کنند و قطعا اطمینان می‌دهیم محیط مدارس از سطح جامعه ایمن‌تر خواهد بود./

منبع: خانه ملت
نظر شما