جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۷۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
آیین رونمایی از کتاب «جذبه مشرقی» سه‌شنبه ۷ بهمن ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از کتاب «جذبه مشرقی» با حضور شیوا مقدم رییس فرهنگ‌سرای خانواده، حسین سروقامت نویسنده کتاب، مسعود پیرمرادیان مدیر نشر معارف، علی محمدی مدیر مؤسسه ادبستان سواد رسانه و علیرضا بختیارزاده و نیوشا باطنی کارشناس مجری، سه‌شنبه ۷ بهمن ساعت ۱۱ در  فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.

کتاب «جذبه مشرقی» نوشته حسین سروقامت، توسط انتشارات نشر معارف به چاپ و نشر رسیده و مجموعه‌ای از خاطرات اسلام آوردن و گرایش به حجاب و عفاف در زنان و دختران غیرمسلمان است.

در این کتاب بخشی از جاذبه‌های دین پرشکوه اسلام به تصویر کشیده شده است، نو مسلمانان ره یافته‌ای از این جاذبه‌ها سخن می‌گویند که نگاهی عمیق و البته از برون به این آیین آسمانی دارند.
 
آنان چشم بسته به این وادی ره نبرده‌اند، بلکه پیش از این رنج انسان خسته از زرق و برق دنیای مادی را به وضوح دیده اند؛ زرق و برق خیره کننده‌ای که ممکن است در نگاهی سطحی، عده ای را مجذوب خویش سازد اما غرق شدن در آن جز ملال و افسردگی نتیجه ای در بر ندارد.

کتاب «جذبه مشرقی» شامل چهل روایت از زنان و مردان نواندیش نو مسلمان پیش از آنکه به صورت کتاب در اختیار خوانندگان عزیز قرار گیرد طی دوره‌ای چند ساله به تفکیک در مجلات «پیام زن» و «راه رشد» منتشر شد.

این برنامه با مشارکت نشر معارف، مؤسسه ادبستان سواد رسانه، خانه فرهنگ مشارکتی آریا و موسسه فرهنگی هنری آسمان فتح ققنوس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

نظر شما