سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
پویش هنر "سرزمین من" فرآیندی است، جهت جلب مشارکت کاربران فضای مجازی در تولید و نشر گسترده محتوا که به منظور انجام یک فعالیت یا مشارکت یا آگاهی از مقوله مورد نظر، اجرا می شود.
پویش هنر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این روزها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه خود، مشغول فعالیت و خلق اثر هستند، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و نمایشگاهی را در فضای مجازی، با دریافت عکس آثار جدید هنرمندان برپا خواهد کرد.

بخشی از آثار پویش هنر "سرزمین من" از 5 تا 30 دی ماه به صورت کیوریتوری در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر گردآوری شده که از روز 5 بهمن ماه به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی tajasomi @ ، صفحات پربازدید اینستاگرام و همچنین خبرگزاری ها و سایر رسانه های معتبر نمایش داده خواهد شد.

هنرمندان علاقه‌مند به حضور در پویش از تاریخ 5 بهمن ماه به سه روش می‌توانند در این رویداد شرکت نمایند: نخست، ثبت نام و ارسال اثر توسط مخاطبان در تارنمای پویش به نشانی www.civa.ir، دوم ارسال اثر توسط مخاطبان درشبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مجاز و سوم از طریق ارسال فایل به دبیرخانه هنری از طریق ایمیل info@civa.ir.  

بدیهی است، در پویش‌های ملی، انتخاب شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های فیلتر شده برای جذب اثر، ممنوع است. گفتنی است بازنشر و نمایش آثار در این پویش اینگونه است که از همان مراحل ابتدایی دبیرخانه هنری، ضمن رصد و غربالگری، آثار برتر را از طریق رسانه‌های مشارکت کننده پویش بازنشر می‌نماید و با داغ نمودن محتواها در پلتفرم‌های مشارکت کننده زمینه تحقق پویش در‌ موضوع مورد نظر و بازدید محتوا را فراهم می‌آورد. نمایش آثار در فضای مجازی صورت خواهد گرفت و هر پست، فقط به معرفی یک هنرمند و آثار جدیدش خواهد پرداخت.

نظر شما