جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
فرهنگ‌سرای گلستان دوره‌های آموزشی متنوع را با حضور استادان و مربیان مجرب در همه گروه‌های سنی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای گلستان دوره‌های آموزشی موسیقی، صنایع دستی، هنرهای سنتی، ادبیات، نمایش، هنرهای تجسمی و... را با حضور استادان و مربیان مجرب در همه گروه‌های سنی به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هچنین به صورت مجازی برگزار می‌کند. 

دوره‌های ادبی حافظ خوانی و مولاناشناسی، داستان‌نویسی، طراحی لباس، موسیقی با تکنیک‌های مبتدی و پیشرفته برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی، هنرهای تجسمی، کارگردانی و تدوین فیلم، دوره‌های مبانی و پیشرفته رایانه، دوره‌های تخصصی طراحی و گرافیک رایانه، عکاسی و صنایع دستی و هنری، محاسبات ذهنی، نسخه خوانی و داروشناسی، طب سنتی و کسب و کار مجازی از عناوین دوره‌های آموزشی این مرکز است.

حضور استادان مجرب، کارشناسی دوره‌ها و سرفصل‌های آموزشی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، برگزاری کارگاه‌های یک روزه حتی به پیشنهاد مخاطبان از ویژگی‌هایی است که به منظور راهی برای اشتغال‌زایی، کارآفرینی، آشنایی با نیاز و سلیقه جامعه و به‌روزرسانی تکنیک‌های آموزشی در بخش آموزش فرهنگ‌سرای گلستان پیش‌بینی شده است. 

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده است و ۷۷۸۱۰۰۳۶ و ۷۷۸۴۱۲۲۴ شماره‌های واحد آموزش این فرهنگ‌سراست.
نظر شما