جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۷۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
مرحله داوری جشنواره «خوبی زیباست» با حضور هیئت‌داوران روز دوشنبه ۶ بهمن ماه در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از آن که فراخوان جشنواره «خوبی زیباست» همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی و به تصویر کشیدن ایده‌های شهروندی در فضای مجازی در دو بخش آزاد و کانونی منتشر شد، تعداد ۳۰۲ اثر در قالب‌های مختلف عکس نوشته، کلیپ و استوری موشن به دبیرخانه جشنواره در فرهنگ‌سرای اخلاق رسید.

در مرحله داوری این جشنواره که روز دوشنبه ۶ بهمن ماه با حضور رضا مهدی زاده طاهری استاد دانشگاه، علیرضا احدی کارشناس و مدرس تولید محتوا در فضای مجازی و مرتضی رزاقی منفردکاشان نماینده دبیرخانه جشنواره در سالن سرای حضور فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار شد، هیئت‌داوران بر اساس شاخصه‌های خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفاهیم و کیفیت تولیدات، آثار برتر را در قالب‌های عکس نوشته، کلیپ و استوری موشن در دو بخش کانونی و آزاد انتخاب کردند.

در آیین اختتامیه این جشنواره که به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور جمعی محدود از برگزیدگان برگزار می‌شود، به برندگان لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره «خوبی زیباست» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.
نظر شما